17 mars

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem, så jag kan åka till Robin..
Fryser som bara den och huvudet värker..
Hinner ju inte bli sjuk nu, med uppspel nästa vecka..

Vaknade jämte älsk idag, kändes äntligen rätt igen..
Funderade på om jag skulle ta 8-bussen till skolan och isf sitta och vänta en timme på att lektionen skulle börja, eller om jag skulle ta 9-bussen och komma 10 min försent..
Robin hade sovmorgon och det övertygade mig ganska snabbt..
Så vi låg kvar i sängen och myste och pratade till kl halv 9..
Då steg vi upp och gjorde frulle tsm..
Mysigt och sååå längesen..

På religionen pratade läraren bara om sitt husköp och visade oss en indisk dejtingsida, om vi nu någon gång skulle få för oss att dejta en indier på nätet.. hahah

Vi skulle öva teater idag med Hellan var sjuk och vi andra orkade inte göra någonting, mer än att plocka undan efter ettorna..

M är en väldigt konstig prick..
Undrar vad hans problem är??
Är det som jag anar kan det förklara en hel del men långt ifrån allt..

Nä nu ska jag packa det sista, och hoppas på att pappa kommer snart..
Börjar bli väldigt trött och klockan är bara halv 8..
Kanske skulle man skita i att gå tll skolan imon??

// ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0