15 mars

Sitter i sängen med täcket uppdraget till öronen..
Fryser som tusan, tror jag håller på att bli sjuk men det hinner jag inte..
Skulle övat teatre i dag med både H och M var sjuak så det sket sig..
Ganska sönt ändå..
Har tvättat både pappas och Robins bilar..
Roligare kan man ju ha det, men fina blev dom..

Ska på bio ikväll med mami, papi, Robin och måmå..
"Män som hatar kvinnor"..

I onsdags var mamma och jag på förhandsvisning av "I skuggan av värmen"..
En mycket bra och tänkvärd film.,
Satt på helspänn hela tiden..

Igår var Malin och Axel här och åt och kollade på melodifestivalen..
Mys,mys..
Tack gode gud att inte "snälla, snälla" vann..
Då hade Malin och jag flyttat till ett eget land.. hahaha

Nä nu ska jag krypa ner jämta älsk och sova lite innan bion..

// ida



Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst var den bra bion =)

2009-03-19 @ 14:51:42
URL: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0