9 januari

Idag är det bara två veckor kvar tills jag fyller år :) Jippiii.. Fast 19 är en onödig ålder.. händer ju ingenting då. .men men.. har varit i skolan idag.. börjar 10 och slutar 11.40, känns väldigt meningslöst att åka 10 mil för det varje fredag.. har träffat Älsklingen en stund också, innan han skulle till ljungby och äta pizza och festa med Jocke och Krille.. Så nu sitter jag här själv.. Men har haft en väldans mysig kväll med syster och hennes kompisar :)

Imon kommer skåningarna och sover troligtvis här tills på söndag.. Då blir det liv i luckan..
Morfar fyller 80 år imon så då blir det fest ;) kuligt att träffa alla, speciellt en av mina kusiner som bor i Umeå i vanliga fall
och som bara kommer hem en gång om året typ..

Har fixat vem som ska göra min balfrisyr nu :) Längtar!! Bara 152 dagar kvar till studenten.. SKÖNT!!
Nähä nu ska jag var duktig och plugga lite körkortsteori, sen väntar sängen..
God natt
ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0