22 Januari

Har studiedag idag wieho :) Har precis gjort en glassbomb med hjälp av Offa, med hans egna hemgjorda glass.. Mums.. Den ska ätas imon efter smörgåstårtan för att fira mej :D
Nu är det tänkt att jag ska börja plugga lite.. Först kulturhistoria och sen Svenska B.. Sen måste jag städa, ska även försöka hinna med att träna lite idag.. Om jag orkar.. Annars blir det filmmys med syster <3, godis och chips.. Det gillas skarpt.. Ikväll kommer Robin också..

Måste bara skriva av mej om att jag blir så trött på vissa männsikor.. Sluta härmas och var dej själv för faan.. Lev ditt egna liv, och skaffa dej egna kompisar, pojkvän, och liv.. Så nu var de sagt..
Alla ni som vet vad jag menar.. Hon har gjort det igen!

Nu väntar pluggandet, det kan förresten vänta lite till.. Tror jag ska börja med att... hmm.. kommer nog på någonting för att slippa plugga..

// ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0