21 Januari

Har vatt i skolan idag.. segt.. har bara en lektion på onsdagar så jag börjar 9 och slutar 10.50.. Men idag hade vi informationsmöte om matte B kursen som började 13.30 så jag fick gå och vänta på klockan.. Alla andra hde lektion.. Så jag gick ner till Make-Up Store och beställde en tid, fick ett presentkort från malin förra året och har glömt bort det :/ Men nu är det iaf beställt.. Matte B kursen är för dom som inte klarade matte b i 2:an.. Vilket jag inte gjorde.. Kommer nu att få en ny chans och den kommer jag verkligen att ta, annars kommer jag inte in på det jag vill efter gymnasiet.. Läraren verkade snäll och engagerad, vilket den förra inte var.. Om man är 13 st i en klass och 10 har ig, då är det väl inta bara fel på klassen?? men men, det här ska jag klara!

Fick även ett annat glädjande besked idag :)
Allt kommer att lösa sig och bli tipptopp.. Wiho!

Nähä nu väntar handbollen på TV.. Heja Sverige!!

// ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0