18 Januari

Kom på att jag har en blogg och tänkte att det var dax att skriva lite :p
Det har väl inte hänt så himla mycket sen jag skrev sist, mer än att jag har vinterkräksjukan och hur kuligt är det på en skala??
  Men jag har iaf världens bästa pojkvän.. Det värsta han vet är magsjuka, ändå kom han hit i natt och sov här för att se hur det var med mig, och för att han inte ville att jag skulle vara själv.. Börjar känna mej bättre men det blir nog inte skolan imon.. Är väldigt trött.. Hoppas bara att jag är frisk på fredag när jag fyller år, och att alla andra i familjen också är det.. 

Nä, nu ska jag sova lite innan skidskyttet för herrar börjar kl 15.00
Ha det gyttans

// ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0