8 Februari

Visningen i fredags var så lyckad..
Var väldigt nervös innan för hur det skulle gå, men det blev kanon..

Igår var en slappedag med älsklingen hade inte träffat honom på heka veckan eftersom först jag och sen han var sjuk.. Vi sov lääänge, sen körde vi in till stan och köpte godis..
Sen skulle älsk lära mig att backa..
Och jag har äntligen fattat hur man gör..
Sen kopplade vi upp projektorn och kollade på melodifestivalen med mamma och pappa..
Mysigt..

Idag har vi varit  i växjö..
Först skulle jag öva lite med teatern till kulturhistoriaredovisningen på torsdag..
Sen mötte jag sis, älsk och annie på stan och så fikade vi och shoppade lite..

Nu ska jag ta lite glass och fortsätta mysa med älsk..
Han åker till norrland på torsdag så jag får inte träffa honom på ca 1,5-2 veckor :,(

// ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0