4 Februari

Idag har jag varit duktig och pluggat körkortsteori och matte.. Weeeiiihooo..
Har rensat ut lite i min garderob, det behövdes må jag säga..
Har en massa kläder som jag knappt använder..
Sitter och tänker ut vad jag ska ha på mig på resan..
Galet, den är inte förrens i mars..
Har även åkt på en brakförkyldning, men hellre det än den andra skiten..
Som för övrigt älskpälsk har fått..
Har fixat stolar och staket till teatern nu :D
Ska gå och bädda ner mig i sängen med en stor tallrik glass och försöka bli frisk..

Tack alla för allt stöd igår, uppskattas och det behövdes..

Tack Johanna för att du orkade lyssna igår..
Och tack JS för att du finns och för att du alltid ahr tid med mig..
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig <3

// ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0