18 Februari

Har precis ätit mammas gulachsoppa..
Mums:)
Jag vaknade före Johanna idag och gick ut i TV-rummet för att kolla på skidskytte..
När Johanna vaknade åt vi frulle, och sen skulle jag hjälpa henne med CV:t..
Det gick inte så bra eftersom internetet började krångla..

När Johanna åkte vidare till Växjö gick hela familjen ut på en långpromenix..
Det blev ca 6 km idag..
Duktigt!
När jag kom hem städade jag hela rummet..

Nu har jag som sagt ätit och ska snart sätta mig med körkortsteorin..
Ska in till stan om en stund oxå för att köra lite med Fredrik..
Funderar på om jag ska gå på hockeyn eller om jag ska åka hem..

Tack Johanna för en underbar dag/natt!
Kunde inte bli bättre :)

Nähä nu måste jag nog börja..

// ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0