17 februari

Dagen började med att mamma kom och väckte mig och frågade om jag skulle ned ut och gå en runda..
Det var väldigt skönt för solen sken och det var inte så jättekallt..
När vi kom hem pluggade jag på körkortsteorin, och sen kom Johanna :D
Vi började vår lekdag med att köra en raggarrunda till ICA
Sen kollade vi på film och när det hade blivit mörkt gick vi till mördabacken och åkte pulka..
Detta var ett spännande äventyr! Johanna instämmer..
Det blev många skratt och sen gick vi vidare till en annan backe och tillsist till hembygdsparken, där några snorungar hade byggt ett gupp som vi tyvärr inte såg..
Detta gjorde att jag knappt kan sitta på min bak just nu :(

När vi kom in igen gjorde vi tacospaj till familjen och sen kollade vi på Tv en liten stund..
Ikväll blir det filmmaraton på bioduken med chips, glass och godis..

Börjar sakna älsklingen riktigt mycket nu..
Men jag slipper sova själv i natt iaf..
Skönt!!

Sov gott alla barn

// ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0