13 februari

Firade mamma igår, mycket trevligt..

Sitter och saknar min älskling..
Trodde inte att jag skulle göra det så mycket och så fort..
Ett tecken på att allt är bra??

Tänkte att jag skulle pluggat idag, när man är ledig, för att få undan massa saker innan lovet börjar på riktigt..
Men ack nej..
Jag vaknade och började skriva lite på projektarbetet, men sen gav jag upp och gick och la mig igen..
Följde med mamma och Sally till skogen, där vi såg två stora, feta vildsvin..
Äckligt!!
Sen gick jag och hämtade Athena på dagis <3 och lekte med henne tills Erik kom och hämtade henne för en stund sedan..
Pratade även med Fredrik och han tror på det :)
Sitter och pluggar körkortsteori..
På tisdag kommer Johanna, och då ska vi mysa :)
Sånt gillar vi <3

Nu ska jag hjälpa mamma med maten..
Ha en bra fredags kväll (även fast det är den 13:de) gott folk..

// ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0